Voľby prezidenta
Debata prezidentských kandidátov v TV Markíza (Z. Čaputová, M. Šefčovič, Š. Harabin a M. Kotleba) pod taktovkou M. Kovačiča ukázala, ako sa takéto debaty nemajú robiť.
Samozrejme, TV Markíza je súkromná spoločnosť, ktorá sa primárne zaujíma o vlastné príjmy, a nie o príjmy pre spoločnosť. Vrátane volieb prezidenta. Nejde o to, že televízia debatu kandidátov robila, ale o to, ako ju urobila – z hľadiska svojich zámerov dobre, ale z hľadiska zvolenej témy zle.
Ak by nebola téma prezidentské voľby, nedalo by sa vcelku ani po častiach voči debate veľa namietať – išlo o obvyklú debatu s politickými hráčmi na obvyklé témy a obvyklej úrovni tejto televízie. Nedá sa povedať, že v nej neodznelo nič nové, akurát, že to nové vôbec nesúviselo s avizovanou témou – prezidentskými voľbami.
V debate kandidátov o post hlavy štátu by sa totiž vôbec nemalo stať: