Počty súvisiace so spájaním strán pripomínajú viac počty kupecké, ako politické.
Uznesenie parlamentu k dúhovým ľudom je síce pekné, ale zároveň prázdne ako rúry plynovodu z Ruska.
Aktuálny stav v parlamente už neodráža výsledky volieb.
Poslanci v rokovacej sále vyvádzať nemôžu, lebo môžu byť vyvedení, iní v nej vyvádzať môžu, ale vyvedení byť nesmú.
V čí prospech bude, ak núdzový stav na návrh vlády nebude predĺžený?
V záujme parlamentarizmu je, aby nový klub vznikol, nie je to však aj v záujme vládnej koalície.
Politickú rozpravu o návrhu na vyslovenie nedôvery premiérovi by mala vládna väčšina privítať, nie znemožňovať.
Namiesto spolupráce ústavní činitelia rozvíjajú ústavnú fantáziu a kreativitu, pričom vytvárajú ďalší ústavný precedens a pravidlá.
Súdržnosť vládnej koalície treba skúšať vždy, keď sú na to očividne vytvorené podmienky.
Nič z toho, čo schválil slovenský parlament v uznesení, nie je v rozpore s Globálnym paktom o migrácii.
Namiesto známych tristo hrmených, sa bude dať zahromžiť inak: tisíctristo hrmených!
Je chybou systému keď dovolí, aby sa z pouličného chuligána stal parlamentný elegán.
Aj v prípade, keď uznáme, že D. Guspan je nikto(š), platí druhá ústavná podmienka – nesmie.
Neuplynul ešte ani rok od volieb a premiér Robert Fico bude v parlamente čeliť už druhému návrhu na vyslovenie nedôvery. Niet najmenších pochybností, že skončí ako návrh ...
Mimovládni poslanci ani len nezaregistrovali, že premiér Fico hrubo porušil zákon.
Amnestie sú dôkazom zneužitia štátnej moci, ktorá neváhala použiť voči svojim občanom ani najhrubšie mafiánske spôsoby – únos a vraždu. Treba si to pamätať, nie zrušiť.
Je neprípustné, aby si parlament uzurpoval moc, ktorá mu nepatrí a spätne si ju uplatňoval.
To, že ani celoplošné médiá neinformujú o písaných pravidlách, ktoré upravujú otvorenie schôdze predsedajúcim, vôbec neznamená, že neexistujú.
Jedna vec je, či niekto považuje schôdzu za otvorenú a iná, či schôdza otvorená skutočne aj je.