Vládnej koalícii ide o to, aby ústavného sudcu menoval prezident, a nie prezidentka.
R. Fico vtiahol úmyselne P. Pellegriniho do ďalšej hry.
Mandát diktátora pre hlavného hygienika a spol. sa nedá získať v slobodných a férových voľbách, ale iba a len rozhodnutím ústavného súdu.
K chaosu, zmätku a násiliu v krajine prispieva aj ústavný súd.
K ódam a rečiam, ktoré spustili ústavní činitelia pri príležitosti výročia schválenia Ústavy SR.
Ústavný súd sa správal ako ústavodarca, a nie ako súd.
Ústavný súd dnes videl to, čo v ústave napísané nie je a nevidel to, čo v nej napísané je.
Novela ústavy vypovedá o krajine a spravovaní vecí verejných v nej oveľa viac, ako čokoľvek iné.
Ústavu, ktorá bola sfalšovaná krátko po jej schválení v parlamente, už sfalšoval aj Ústavný súd.
Ak neplatí Ústava, rozdelenie moci ani kompetencie jednotlivých inštitúcií, neplatí už nič a nastupuje svojvôľa.
Miesto dodatočného sudcu Všeobecného súdu EÚ v Luxemburgu malo Slovensko obsadiť už pred tromi rokmi.
Hlavné riešenia – pre budúcnosť – sú dve: išlo by to buď podobrotky alebo pozlotky.
Tretí Ústavný súd pod vedením Ivetty Macejkovej oficiálne zaviedol v krajine ústavný neporiadok a chaos.
K przneniu Ústavy stačí, že parlament kandidátov nezvolil naraz, ale ich volí kedy chce, ako chce a koľko chce.
Prezidentku Z. Čaputovú nemôže Ficov vzorec nijako prekvapiť – je vymyslený, nie ústavný.
Hlava štátu nemá žiadne páky na to, aby prinútila parlament urobiť to, čo urobiť nechce, nemôže alebo nedokáže.
Namiesto spolupráce ústavní činitelia rozvíjajú ústavnú fantáziu a kreativitu, pričom vytvárajú ďalší ústavný precedens a pravidlá.
Parlament nedodal prezidentovi Ústavou predpísaný počet kandidátov, čím mu umožnil konať tak, ako konal.
Ako sa prezident rozhodne, nevie ešte ani Andrej Kiska.
Nielen poslanci, ale aj prezident by mal chápať, čo jeho konanie resp. nekonanie spôsobuje.